Milli Eğitim Bakanlığımız, velilerin okul idaresi ve öğretmen görüşmelerini dijital ortama taşıyan ‘Veli Randevu Sistemi’ni hayata geçirdi. Artık veliler, öğretmen görüşmeleri için e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz internet sitesinden randevu alabilecek.
Okulumuz https://karataymtal.meb.k12.tr/ internet adresinden Bağlantılar bölümünde bulunan Okuldan Randevu Al sekmesinden e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz idareci ve öğretmenlerinden randevu oluşturulabilmektedir.
VELİLERİMİZ NASIL RANDEVU ALACAK?
Veliler ilk adım olarak, okulumuz internet sitesine (https://karataymtal.meb.k12.tr/) girecek. Ana sayfada bulunan Bağlantılar bölümünden Okuldan Randevu Al sekmesini tıkladıktan sonra veli e-devlet kullanıcı bilgisiyle sisteme giriş yapacak. Görüşmek istediği öğretmen/idarecinin adı soyadını ve randevu tarihini seçerek Randevu al butonuna basıp randevusunu oluşturabilecek.
Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebildiği gibi aktif ve eski randevularını görebilecek. Aynı zamanda günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecek.